måndag 2 juni 2008

Nationaldagen, part II

Okej, Kitchen and the Plastic Spoons och hela punkgalan på Berns har blivit uppskjutet till någon gång i augusti, men den kungliga huvudstaden har annat att bjuda på på nationaldagen!

Varför inte börja dagen med att joina Nätverk Mot Rasism's demonstration klockan elva, vid slussen? Ta med alla du känner och visa vart ni står och vad ni tycker!



För mer info, kolla: www.nmr.nu/

Därefter så spelar Zombie Zex i Tantolgården, runt kl. 20 tror jag. Inträdet var på 50 spänn och det var två andra band som också spelade tror jag. Vet inget om åldersgränser eller hur det är med alkohol, tyvärr.

Sen så TROR jag att det är Svartklubb också, men jag vet inte riktigt säkert. Skriv om ni vet något. Det brukar i alla fall vara på Bonden Bar mellan kl. 20 och 01.

Så kom och gör något bra av en (enligt mig iaf) fullständigt meningslös högtid!

Cheers!

Inga kommentarer: