onsdag 23 april 2008

Nationaldagen...

... ser ut att kunna bli rolig även för oss som inte är nationalistiska pappskallar! Kolla in det här:

Från http://www.kitchenandtheplasticspoons.com/ :

”Were going to start rehears now in april to do a gig in Stockholm the 6th of June at Berns...
We in the sputnic-crew will finaly manage to put our shit together and go on stage again!
But it is 27 Goddamned years since last time!...It´s going to be a laugh!”


Och från deras myspace:

06 jun 2008, 21:00
Berzeli Park, Stockholm, Stockholms län

A Mega Big PunkReunion gig for two days with plenty of old punkbands from the 70´s like Stoodes, Usch, Grisen Skriker, Pain, Kathy and the Heat and more...Be There!!!


Jag får lyckospasmer i stortårna! :D

Måste be om ursäkt för den dåliga aktiviteten på bloggen från min sida, jag ska bättra mig, jag lovar!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag hörde ju detta dårå
"Kostnad för att bara göra själva utställningen beräknas till ca en halv miljon. Cirka tusen personer behöver betala i dörren varje kväll på galan för att galan ska gå runt." Så det är nog minst sagt läge att försöka få med alla sina kompisar dit.

Anonym sa...

Dit kommer man ju utan tvekan, ett av Sveriges mest intressanta 80-talsband överhuvudtaget, ska bli hemskt kul att se hur spelningen blir.

Anonym sa...

Jag ska definitivt komma!