torsdag 19 juni 2008

2-0 Ryssland.143-138 Sovjet.

Jag är så jävla förbannad så jag har inte ord för det här.

Det blir ingen jävla "I can't believe...". Det är fan inget kvar att förvånas över. Hej hopp i lingonskogen nu ska jag dricka öl och planera bombdåd. Jag överlämnar talarstolen.

Ett par ord från en gammal vän.:
"-De ä bra, slashas! Spela svagsint så ha du en chans att överleva till dessären... Men nån gång ska du ju ändå dö, trösta morfar. - Ju förr destå bättre, me tanke på skapelsens beskaffenhet å den ömkansvärda roll du satts till att spela. "Selig sind die toten", jubla Bach... Ja vill dock att du ska veta att vårt förhållande ä ett rent resonemangsparti... Å likt den schizofrene stjärtgossen Jesus ä ja så jävla enkelspåri å van att tala till hopplösa fårskallar att jag inte ser nån annan råd än att ta till en liknelse för att uttrycka min besvikelse över dig... Om du tänk dä att du ha blive lovad å länge sett fram emot en ecstacyspeedad dubbelmacka mellan Frank Zappa och David Bowie på Hammersmithscenen inför en packad publik och du istället på nåder få förtroendet att mjölka Mikael Wihes slokande lilla kräkla på en T-centralstoalett me en koliksjuk turkunges pappa å farfar ilsket grälande å ryckande i dörrhandtaget... Ungefär så känn jag mä..."

/Nikanor Teratologen, Förensligandet i det egentliga västerbotten

Den första låten (Life Stentence) i klippet tillägnar jag Federley/Johansson-duetten med en innerlig önskan om pestsjukdomar.

Den sista (I Am The Owl) tillägnas FRA och Sverige.




Död och förruttnelse.

/C

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan inte annat än hålla med... så, säg till om du behöver någon hjälp med C4:an?