onsdag 2 april 2008

Ur skiten i elden.

Att börja skriva i en blogg verkar vara lite som att inleda ett förhållande - i början går det snabbt och allt är bra men ganska snart visar det sig vilken seg, usel och allmänt dålig människa man är när man helt plötsligt bara sitter och äter chips och inte diskar eller skriver inlägg.

Jaja, riktigt så illa är det inte, eller snarare; jag har varit kalassjuk och skrivit tenta så klottrandet här kom av sig lite. I varje fall kommer härmed..

I can't believe it's not goth!
Del 3: The Mob - Witch Hunt
The Mob är ytterligare ett av alla dessa anarkoband som antingen har eller borde vara populära inom anra genrer, förslagsvis got etc. och det börjar kännas lite som fusk att använda anarkopunk här. The Mob vekar dock ha hamnat i skymundan en aning vilket känns onödigt, deras förbannade myspace ger mig dock inte riktigt vad jag vill. Jag har försökt hota dom via mail för att få låtarna 101 och Common Criminal upplagda, men av någon anledning har detta inte varit särskillt produktivt.






Den här bilden vill jag kalla "våra skivomslag ser exakt ut som alla andras" Ho ho.
EDIT: Naturligtvis är jag helt jävla dum i huvudet och glömde peta in länken. Nu åtgärdat.

1 kommentar:

Anonym sa...

I love The Mob!